Da li su reklame korisne ili ne?

Read Time2 Minute, 22 Second
Reklama.
Šta je to?
Reklama je jedan vid promocije proizvoda, organizacije ili usluga.
Može da bude na TV-u u vidu spota, kao džingl na radiju, kao letak…
Da li ona ima pozitivan ili negativan uticaj na nas?
Mišljenja su različita.
Da ima veliki uticaj na društvo to ne osporavam ali nisam baš sigurna u dobrobit svake reklame.
Da li je proizvod koji se ne reklamira manje vredan od onoga što se reklamira.
Moj odgovor je veliko NE.
U moru proizvoda, organizacija i usluga uvek se nađe nešto što drugi guraju u ćošak. A to su uglavnom sitnije ribe u ovom moru plavom. 🌊🌊🌊
Zašto ovo pišem?
Kao neko ko je trenutno  okupiran decom i svim što ide uz njih želela sam da iznesem svoje mišljenje o nekim stvarima.
Odlazim u prodavnicu kako bih detetu uzela pelene. Na polici svega par proizvođača. Odlazim u drugu prodavnicu kad tamo na polici neki drugi porizvođači + jedan isti kao u prethodnoj.
Nije me mrzelo svratim u jedan lokalnu prodavnicu i pitam za pelene. O da, imamo.
Pitate se koji proizvođač je u pitanju?
Lako je za pogoditi. Pampers.
Da, njega sam pronašla u svakoj prodavnici. Zašto?
Ne osporavam njegov kvalitet ali najzastupljeniji je jer ima…
Ne, nema najbolju cenu već najbolju reklamu. Za mnoge neupućene ( kao što sam ja bila pre nego što sam imala decu ) pelene su Pampers i ni jedne druge.
A šta je sa manje poznatim proizvođačima čiji kvalitet ne zaostaje za velikom proizvođačem kao što je Pampers. Oni ostaju po strani u nadi da će ih neko slučajno kupiti i uveriti se u njihov kvalitet.
Tako sam i ja davno počela da eksperimentišem sa pelenama.
Bambo, Violeta, Mamma&Baby, Evy Baby, Babylove,  Becutan, Pufies, Predo… ovo su samo neke marke pelena koje mogu da se pronađu. Imaju i oni po koju reklamu ali neuporedivo manje u odnosu na velikog proizvođača( gore pomenut).
Isprobala sam na detetu neke od gore pomenutih pelena i prezadovoljna sam kvalitetom, upijanjem kao i dizajnom ( koji mi iskreno nije bitan).  Ako ja moram da biram uvek ću se opredeliti za Bambo, Violeta, Mamma&Beby pelene.
Da li će dete ujutro da se probudi mokro ili ne, da li će tokom dana pelena da propusti redju stolicu ili ne to ne zavisi mnogo od pelene već od toga kako ste je postavili i koja količina tečnosti treba da se upije. I one “najbolje” kod nas se nisu uvek dobro pokazale. Svakoj dajemo drugu šansu.
Zato vas SVE molim dajte i vi šansu nekom drugom, manje poznatom proizvođaču. Nemojte suditi po jednoj upotrebljenoj peleni jer se možda baš ona neće pokazati kao najbolja.
Ne želim da ovaj tekst shvatite kao reklamu ili antireklamu za nekog proizvođača. Jednostavno sam imala potrebu da napišem nešto što mi bode oči. A to su REKLAME.
Hvala što me pratite.
 
Instagram: @milanassweetlife

Facebook: Sweet Life

10 thoughts on “Da li su reklame korisne ili ne?”

  1. Bravo!
    Do skoro je slična situacija bila i sa ulošcima (Always!) a do pre samo 15ak godina, niko nije nameravao da proba ništa drugo osim Nivee 😀 mada tada je i kompletna ponuda bila mnogo manja.
    Definitivno sam za to da se isproba što više opcija jer ni ne možeš da znaš šta je najbolje, ako ga nikad nisi uporedila sa nečim drugim.

  2. Veliki respekt za ovaj post! Zaista si u pravu, po pitanju svega! Cestitam ti na hrabrosti da kazes nesto ovako javno! Slazem se, reklame zaista ne trebaju biti presudne kod kupovine. Čak, moja iskustva su takva da mi vise prijaju manje poznati proizvodi (ne tako visoko brendirani) nego oni sa poznatim markama. Ponekad se reklamom postize veca kupovina manje vkalitetnih proizvoda, zato ne treba se obazirati previse na reklame. Jos jednom, sjaan post!

    Gotičarka

  3. Skroz se slazem sa tobom, zalosno ali istinito. Reklama kod nekih proizvoda zaista odigra svoju ulogu a zatim se prenosi i na potrosace koji ne znaju/ne zele/nemaju kad da se informisu i isprobaju nesto sto je podjednako dobro a verovatno dosta jeftinije. Odlicna tema za post 🙂
    P. S. Cak i ja znam za Pampers, a nisam ni trudna niti planiram trenutno ha ha ha 🙂

  4. Hvala. Ne znam da li me razumeš ali morala sam ovako nešto da uradim. Već duže vreme mi se ovakav tekst vrti po glavi, bilo je samo pitanje vremena kada ću sesti i otkucati sve ono što mi "leži" na srcu.

  5. Zaista svaka čast na ovako divnom postu! Baš je ova tema bačena u zasenak, a treba reći i napomenuti njenu važnost, a sve ovde napisano je zaista istinito.
    Zaista, dosta toga što se reklamira na televiji je navodno "odlično" i ima neku vrstu privilegije u odnosu na ostale proizvode, međutim, verujem da se što šta može pronaći, a da je čak i mnogo kvalitetnije od onoga reklamiranog na malim ekranima. 🙂

Comments are closed.

error: Content is protected !!